Snö till förbannelse

[11:11]

Okey, snö är bra i December. Fick vi någon snö i December? Vill man ha snö i Mars? Nej det vill man inte. Give us a break, vädergudar, snälla..

Igår fick jag börja min utbildning i köket på Donken. Första gången sen jag jobbade i Mora 2005. Var roligt, varmt, och stressigt. Luktade Big Mac hela kvällen dock, inte så glamouröst.

Tråkig nyhet från Mc Donaldsvärlden när jag ändå är inne i svängen. Vår nya restaurangchef har slutat som hastigast. Hur tråkigt som helst. Jag hade hemskt gärna sett att han var kvar i alla fall så länge jag jobbar kvar där. Han är ju så bra, han ser alla, vill att alla ska trivas, får upp en trevlig arbetsmiljö. Han har hjälpt mig otroligt mycket, sett över mina önskemål och genomfört dem. Han är nog den enda som skulle kunna få Mc Donalds i Falun till ett riktigt bra Mc Donalds. FAN vad tråkigt att du slutar Mats!

Idag börjar inte jag förns vid sju, kors i taket. Så jag ska lalla omkring här hemma tills jag inte orkar lalla omkring längre. Hinner se Gilmore Girls och Vänner, ska lära mig hela koreografin till Nanne Grönvalls Avundsjuk- låt, måste diska och så, sen ska jag bara lata och lulla fram tills danslektionen vid sju. Gå till Marica ska jag göra en sväng också..

Over and Out//



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits