Så ska det låta minsann..

[23:36]

Danssal, oh, danssal. Vad vore jag utan denna danssal? (Förmodligen tio kilo tyngre, minst...)

image304

Vettiga människor sover nu.. Jag sover inte. Ni får dra slutsatsen själva. Allt kan inte vara självklart här i världen. Kollar på Så Ska Det Låta. (Anna) Sahlene är en av fyra artister, och GUD så bra hon är. Kalasbra på att sjunga, har inte för mig att hon var så här bra. Hon och Peter Johansson överglänser Carola och Andreas Johnsson - Med hästlängder är de SÅ mycket mer spännande att lyssna på.

Ska väl ta och bogsera arslet till sängen snart, ska ju trots allt jobba stängning på donken hela helgen. Ser inte fram emot det kan jag avslöja. Vill hellre inte jobba alls. Men vad fan, det blir säkert kul i slutänden.. eller inte.. Jag vill inte ha Måndag heller, för då drar de sista hårda veckorna igång på dansstudion, och mina batterier är inte fullt laddade för det än känner jag. Ska dessutom hinna koreografera med Marica inför Open Jam (det ser jag däremot VERKLIGEN fram emot!). Kommer bli hektiskt med tanke på att jag har jobbtider på Mc Donalds Måndag-Lördag, jobb på DANSA! I Falun Måndag-Torsdag och ska hinna trycka in repetitioner med Marica någonstans emellan allting.

Det här med dans är så otroligt oförutsägbart och extremt spännande på alla vis. Man vet liksom inte var man hamnar till slut. Jag vill hamna på världscenerna, men vad jag vill och hur det kommer att bli är två helt olika saker - Kom ihåg det! Jag håller tummarna stenhårt, blundar och kör på som ett galet godståg tills rälsen inte räcker till längre, det duger bra för mig.

image303

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits