Men lilla syster då!!

[12:10]

Ja, jag måste ju avslöja att min älskade lilla (läs: mycket lilla!!) syster fyller år idag. Hon blir myndig. Jag kan inte förstå hur något så litet kan vara så gammalt? Jag förstår ju fan knappt att jag själv faktiskt kan handla på Systembolaget än. Och så går hon och blir myndig. Vad är detta för påhitt? Hon är ju för liten.. Jag är förvirrad, frustrerad och framför allt livrädd för att jag inte kan få tiden att stanna. Snälla, ta mig tillbaka till 1998.

image299


Söta, lilla Alexandra. Tänk när vi var små. På bilden är vi i Karlstad, hälsar på storasyster på RIK0-kursen. Kommer du ihåg? Jag minns det så väl. Tiden går för fort, jag hinner inte med att uppfatta allt som händer. Jag vill inte inse, inte erkänna det, men du är stor nu..

image300

Har knappt några bilder på denna dator på oss två. På bilden ovanför så har jag scrappat tre underbara bilder på oss dock, barnens dag typ -94 eller -95. Du var Pippi Långstrump och jag var.. ja, vad var jag?

GRATTIS PÅ 18-ÅRSDAGEN MIN ÄLSKADE, SÖTASTE LILLASYSTER!

Over and Out//


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Yes babe, skitunderbart faktiskt. Grattis till syrran. Stor tjej nu ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits