Jag har en lagom bra hårdag

[09:17]

Det är sällan som håret gör som man vill, det är ett faktum när det gäller mitt hår. En trasslig längd har jag också, som gör att man antingen väljer tofs eller utsläppt. Med min kassa fantasi vad gäller hår så är höjden av tillfixning en fläta eller så.. Jag är kass på att locka och pyssla med frisyrer. Jättetråkigt, jag vet. Hur som helst så är det så skönt när håret bara blir.. Så där precis som man behöver utan att man måste sätta om tofsen tio gånger. Idag var det bara där, tadaaaa. Jag slapp göra något, bara i med hårsnodden och så hade jag min frisyr för dagen. En lagom bra hårdag helt enkelt - Inte för tillfixat och heller inte för slafsigt för en jobbdag på Mc Donalds.


Apropå hår, så vill min sambo att jag ska raka honom - Igen.. Jag gick officiellt ut i rakstrejk för typ tre veckor sedan. Men han vill verkligen inte ha håret kvar, så jag får väl ge med mig antar jag. Som straff kanske det blir samma kreation som jag i mitt vildaste tillstånd lyckades med för några månader sen. Det är inte mer än rätt åt honom!

(INFO: Kan tillägga att jag inte lät honom gå omkring såhär...)

image296

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Linken

Fegis.... ;)

Postat av: Aboutamericanow

Great site

2009-04-30 @ 13:47:08
URL: http://www.aboutamericanow.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits