Imorgon är en dag den med

[10:00]

Gick upp ovanligt tidigt idag, trots att jag egentligen inte behövde. Jocke började sent, så vi satt uppe vid tvn och åt frukost tillsammans. Mysigt och trevligt att ha någon att dela frukoststunden med! Drack till och med kaffe. Kommer antagligen få sota för det senare, då jag brukar få jävligt ont i magen av kaffe har jag märkt..

Ska börja på Donken vid 11, och den kommande Onsdags-lunchruschen är inte tilltalande alls. Happy Meal och storfamiljer är inte så happy som det låter. Det tar tid, det är bökigt och framför allt så fattar de flesta inte hur man beställer ett Happy Meal. Finns fyra olika steg, men de flesta kör med repliken: Ett vanligt Happy Meal.. Finns det typ 10 olika typer av huvudrätt (hamburgare i flera sorter, nuggets, köttbullar mm.), plus 5 olika tillbehör (pommes, frukt, sallad, minipommes med bröd mm.), plus frukt eller morotspåse, plus dricka så är det svårt att gissa sig till vad ett "vanligt Happy Meal" innebär.

Koreograferat till ikväll har jag lyckats med också, det går bra idag. Jag har flyt som det verkar. Antagligen har jag glömt allt till ikväll, men ändå. Jag gör alltid mitt bästa trots guldfiskminne..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Linusmarlen

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits