Drömmar

[10:23]

Inatt drömde jag om stället vi bodde på i Mora innan vi flyttade ut till gården som mamma och pappa bor på nu. Värsta känslosamma drömmen. Vaknade helt upprörd.. Det värsta är ju hur verkliga vissa drömmar till slut blir.

Skön dag i dag, jag behöver inte tänka på så mycket. Jag har dansen och städningen, men inte något mer. Hur skönt som helst! Så jag ska faktiskt bara lata mig fram tills att det är dags att åka, så jag får ta det lugnt lite idag.

Igår skedde ett mirakel. Jag har haft ångest inför nästa helg eftersom vi ska på 40-årskalas och jag har haft jobbtider på Mc Donalds som jag måste bli av med för att överhuvudtaget kunna ta mig hemåt Mora. Trodde ett tag att det var kört, att jag skulle få lov att vara kvar här i Falun. Men icke. Ängeln Kristin tar båda mina pass. Jag är så överlycklig. Det gick liksom så oväntat enkelt. Hur skönt som helst. Har stressat runt som en tok för att få någon att vilja ta passen, det är ju trots allt påskhelgen.. Men nu kan jag släppa det och bara planera inför festen.

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits