Besiktning = Ruinering

[11:28]

Måste påpeka att det inte har någon som helst fördel i att få en kvinnlig besiktningsman.. Hm, vad fel det blev. Jaja, hur som helst så var vi alltså och besiktade bilen för ca en timma sen. Gick därifrån med ombesiktning och ett urladdat batteri då kvinnan hade lämnat stereon på, dörren öppen så att alla lampor i bilen stod på, så det resulterade i att Jocke inte fick igång bilen när vi skulle därifrån. Ingen bra start på dagen, kan man lugnt påstå. Nu måste vi byta färdbromsar bak, fixa glapp i styr- och spindelled. INTE bra! Vi har inte den ekonomin just nu.

Det är sjukt, det här med pengar. Jag har två jobb där jag jobbar som om det vore en heltidstjänst och tjänar ändå kasst. Vad ska man behöva tåla för pengarnas skull? Jag vet många i min närhet som har det lika illa, om inte värre. Man sliter för skitpengar och mår dåligt för att man måste tänka på ekonomin varje gång man handlar. Uttrycket fattig dansare har fått en helt ny innebörd senaste månaderna.

Jag längtar efter ett bra heltidsjobb!!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Marica

I hear you... Längtar till Din Sko (butikskedjan alltså, inte dina skor, även om de är snygga. Hahaha).


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits