When you come back down

[10:36]

Gäsp. Gäsp. Och lite ont i halsen. God morgon med andra ord. Var helt däckad imorse när klockan ringde vid halv nio, så jag stängde av skiten och sov lite till. Brukar funka ganska så bra faktiskt. Ska idag beta av ett helt berg med disk, tre berg med kläder och så måste vi dammsuga och sånt. Riktig tråkdag. Det är ju så typiskt att det ska vara strålande sol ute bara..

Var så sjukt sugen på frukost idag. Tänkte jag skulle ut och gå en sväng, och då måste jag stoppa något i magen först. Men nu blir det minsann ingen frukost eftersom möglet hade bosatt sig på mackan jag valde ut.. Morr. Ja, vi är inte tillräckligt snabba med att äta upp bröd som vi köper, uppenbarligen.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Hanna

Så länge man hittar möglet innan man äter är det ju helt okej. värre är det när man lyckats rosta och mumsa 3 skivor innan man ser den stora grönvita fläcken på sidan av limpan!




Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits