Sun, sun, sun. Here it comes.

[10:28]

Ny vecka, bara så där. Hur kan det komma sig att sommaren ska gå mycket fortare än vintern? Dagarna bara rusar förbi, man hinner knappt känna efter. Så fort går det. Tiden svischar förbi utan att man ens hinner blinka två gånger. Jag är vilsen..

Fortfarande ytterst bitter över min ickeexisterande semestervecka. Jag trodde ju i min enfald att jag skulle få semester, sökte nämligen bara för två veckor. Nu kan man ju glömma att man kan åka utomlands så länge man jobbar på ett sånt ställe. Kul att boka biljett för att sen inse att man inte ens har fått semester då man ville. Vi som tänkte åka till Turkiet i sommar, eftersom J:s syster jobbar i Alanya hela sommaren. Med andra ord behöver vi en flygstol ner och en hem, sen har vi boende gratis. Kul att det inte kommer kunna inträffa. FAN vad arg jag blir..

Lyssnar på The Beatles och försöker lugna mitt vilt rusande hjärta från att spåra ur. Jag ska sätta mig och klippa och klistra litegranna för ett ytterligare fösök till att lugna min arga kropp. Wish me luck.

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits