I'm out of words

[13:57]

Är inne titt som tätt och kollar in olika bloggar, och de bloggar som etsar sig fast är ju i slutändan de som är äkta. De som vågar skriva om sina dagar då allt verkar gå åt helvete, och som kan stå för att allt i livet inte är sockersött och glatt. Min blogg har blivit någon slags vardagsdagbok. I do this, I do that - Inget mer. Tråkigt. Jag är mycket djupare än vad jag verkar.. Inbillar jag mig i alla fall. Jag är en expert på att få allt att verka bra trots att det kanske inte är det. Jag är som mamma med andra ord.

Sitter och lyssnar på världens bästa Jason Mraz. Om allt vore så enkelt som det låter i sångerna. Det bara går, flyter på i den takt man vill. De glassar på stranden, inga bekymmer, bara skratt och glada dagar. Vi normala dödliga sitter och drömmer oss bort i tonerna till en gladlynt gitarr och undrar: Kommer det någonsin att kännas så lätt som det låter?

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Vad härligt med sånna personliga och utförliga ord, din kommentar gjorde mig glad :o)
Håller med om att sommaren kom snabbt och att det har varit svårt att ta in, även jag har haft en sjukt snurrig vardag. Men nu hoppas jag kunna välkomna sommaren och lugnet i åtminstone några veckor innan semestervicket drar igång. Jag hoppas du har en underbar dag! Och att livet är så lätt som det låter :o)

Postat av: Conradnikita

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2010-01-22 @ 10:16:45
URL: http://conradnikita.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits