I need you to be beside me

[10:40]

Har drömt sjukt konstiga drömmar hela natten. Sovit lite dåligt med andra ord. Man undrar ju hur fantasin kan ta såna loopar som den gör ibland. Jag fattar inte var allt kommer ifrån?

Ännu en helg är avklarad. Jobbade öppning på Donken hela helgen, inklusive igår. Har mer ont i fötterna än någonsin. Fick tack och lov lite fotmassage av min underbara sambo igår i badet. Nu har jag långhelg. Inget mer jobb på hela veckan. Ganska skönt faktiskt.. På Lördag blir det rajraj hemma i Mora. Å vad jag längtar efter att få åka på Torsdag.. Hem till mamma och pappa.

Nu väntar jag på besked från Marica, om vi ska ut och promenera en timme eller så. Jag behöver verkligen börja med beachkroppen nu, ligger typ hundra veckor efter :)

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Torkel

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits