Filminspelning

[16:28]

Jahopp, och så var man rena rama stjärnan då. Har varit på inspelning halva dagen. Kan dock tillägga att det var pappa och Jocke som fick agera filmstjärnor - Inte jag.. Träffade Dan Ekborg och Pia Johansson plus en massa ur "teamet" så att säga.. Trevliga människor, faktiskt. Fick mig ett par goda skratt.

Skulle ha haft semester vecka 26. Visade sig imorse att det inte var så det blev. En av Jockes få lediga veckor under sommarhalvåret, och den enda veckan vi skulle få spendera tillsammans i Mora/Vika. Ingen, nada, hej då semester-tillsammans-med-jocke-veckan. Jag är bitter.. Jag är också förgrymmat bitter över att jag kommer jobba den enda veckan under hela sommaren som min syster kommer hem från Skåne. Med andra ord kommer det ta ungefär ett år innan jag får se henne, om inte mer.. Jag är monstruöst bitter, förbannad och jävligt besviken...

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits