Vanlig Torsdag.. Eller inte..

[13:35]

En lektion idag, och det är fruktansvärt befriande. Första veckan på terminen har rusat förbi, och tro det eller ej - Jag har överlevt! Alla koreografier är påbörjade och nu ser jag ljust på nästa vecka. Jag fick uppmundrande ord av två relativt okända tjejer uppe på studion igår, som verkligen sa underbara grejer. Jag kände mig faktiskt hur jag växte lite. Skönt med positiva åsikter om mig och mina koreografier. Ikväll är det först städ som gäller, sen ska underbara ungar undervisas, till sist ska jag sitta i receptionen och tråka i några timmar. Bäbis (läs: Stephanie) skulle kanske ringa, så då blir det ju inte så tråkigt längre.

Har suttit och degat framför tvn i flera timmar, sminkat mig litegranna och sprungit runt och dansat och lekt modell på catwalk. Ibland måste man få freaka loss. Och när lägenheten blir större kan jag lova att jag kommer dansa omkring som tokig!

Shayne Ward sjunger för mig genom högtalarna just nu. No U Hang Up. Sjukt het kille egentligen, video till låten är ju sådär typiskt USA-sexig vilket inte gör det mindre hett; snygg tjej, snygg kille, tatueringar och lite falsett här och där. Killen är ju hunk hur som helst.

Måste börja flytta snart också, vi är SÅ sena. Jag skäms nästan. Men tur är väl det, att lägenheten är så pass liten att det kommer gå ganska så fort att städa iordning. Det är väl grejerna som kommer att ta tid. Hur som helst så vet jag ju att jag har en hjälpreda eller två borta på Herrhagen om det skulle krisa ;)

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: EMELIE

ha en trevlig dag :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits