Två och ett halvt

[12:38]

Att städa måste vara tidernas tråkigaste syssla. När man inte kan få det rent oavsett hur man gnor och plockar så blir det ju än värre. Med flytt kommer stök, så är det ju bara. Så jag tar och tackar för mig, dammsuger bort det värsta och ger upp för idag. Jag orkar inte mer skitplockning. Jocke får snällt komma hem och hjälpa mig sen istället. Nu är jag hungrig och behöver lite mat i magen.

Igår, 2008-01-06, skulle jag och min älskade sambo ha firat två och ett halvt år tillsammans. Det glömde vi dock bort båda två. Jag kom på det sent inatt, så jag tänker hitta på något skojigt så att det är klart tills han bestämt sig att visa sin nuna här hemma igen. Får nog snällt ta och städa upp lite så att det går att mysa lite tillsammans ikväll. Det är ju trots allt ganska många timmar spenderade tillsammans, två och ett halvt år. Lång tid. Längsta förhållandet jag någonsin varit i. De tidigare har snarare handlat om dagar istället för år. Se vilken fullträff jag fick in denna gång. Jag är lyckligt lottad, helt enkelt.

image290
20050706 älskling, då blev jag och du ett vi.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Maya

mmm de är verkligen supersnyggt, vill också ha :)
vilken gullig bild på er, grattis till så länge

Postat av: louise

Jag skulle må dåligt över att glömma en så viktig dag :) Allt bra annars?

2008-01-22 @ 19:39:27
URL: http://cypaz.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits