Träningsdags och ångestattack

[13:05]

Min älskade karl var nyss hem och käkade lunch med mig. Fler såna dagar tack! För övrigt så har jag träningsvärk i baksida lår och i alla nackmuskler jag äger. Värre kommer det antagligen att bli, men det hör ju till hela grejen med att träna tre pass om dagen. Sjukt, men kul!

Läste nyss en av de bloggar som jag regelbundet besöker, Renbebis blogg, och hon skriver om sin framtid och vad hon kommer att välja för vägar för att nå dit hon vill. Herrejisses, nu måste man kanske börja tänka efter. Danskarriären, var ska den leda? Vad vill jag jobba med egentligen och vad borde jag börja fundera på NU för att inte sitta där om tio år med ett jobb jag avskyr? Har varit så upptagen med vardagen att jag inte ens tänker efter vad som händer runt omkring. Jag vill ju så mycket, var tog allt det vägen?

Känner mig vilsen. Som sagt, jag vill ju så mycket. Jag kanske borde börja tänka på vad eller vem det är som hindrar mig och göra något åt det. Slå näven i bordet och faktiskt göra det jag vill istället för att snällt lyda andras viljor. Hur som helst, så är jag feg som satan och brukar ta det säkra före det osäkra, så lita på att jag kommer sitta här om ett år igen och gnaga vidare på hur jag borde ha gjort från början istället för att sitta och ångra något jag inte kan få ogjort!

Och nej, ni behöver inte tycka ett dugg synd om mig. Som man bäddar får man ligga - Jag vet det.

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits