StreetJazz

[10:33]

Ikväll börjar streetjazzen för terminen som jag har sett fram emot hela jullovet. Cattis är hemkommen från Thailand, den jäveln, och ska nu köra igång. Ser fram emot, ser fram emot. Så ikväll är det hårdkörning, slka jobba på beachkroppen hela våren, inte börja i sista sekund. Nu du, beach 2008, I'm ready for you. Ska bara försöka få bort alla celluliter först.

Någon som vet ett effektivt knep för att få bort celluliter eller minska ner antalet gropar?

Jag trot bestämt att jag byggt upp någon slags allergi, och det gör mig så jävla arg. Ingen i min närmaste familj har några problem med allergi. Mamma är nickelallergicker dock, men det märker man då inte av det minsta. Nu har jag nå stort rött och kliande märke på ryggen, och har småfläckar här och där som är så torra att det ser ut som att jag ansar skinn.. Måste nog gå till en doktor innan hela jag blir en kliande röd fläck.

För övrigt tänker jag aldrig gå till tandläkaren och få mina tänder blekta á la Extrem Makeover USA. En av mina danselever, som också är en bra kompis, kom till studion igår med rödsprängda ögon. Hon berättade att hon hade suttit och konstant gråtit i en timma hos tandläkaren. Hon fick en tandblekning i födelsedagspresent, och det är samma metod som de använder i just Extreme Makeover. Tydligen gör det jävligt ont, och jag vill inte pröva smärtgränsen...

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Marica

Jaaa, har också börjat jobba inför Beach 08, fast, jag har lite bråttom eftersom Beach 08 inofficiellt börjar redan v 9 för min del! =) Vi får helt enkelt vara duktiga tillsammans denna vår! Celluliter, dessa djävulens avkomma,, vette tusan hur man ska bli av med. Torrborstning, massage och fukt har jag hört kan hjälpa, men jag är alldeles för odisciplinerad för att hålla på så i längden. Ehum. Hehe... Ses ikväll på streetjazzen! Wohooo! =) KRAM


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits