Pizzaallergi?

[09:07]

Jag tror att jag är allergisk mot pizza. Finns det någon som är det? Jag lyckas alltid få enorm magknip när jag har ätit pizza. Kanske är lika bra det, då måste jag ju hålla mig borta från dessa fettdrypande mojänger. Nåväl, det är väl lika bra, som sagt. Idag ska jag jobba på Donken. Inte taggad, ont i magen efter pizzan igår och är så slut i huvudet att jag bara vill sova. Kollade nyss schemat. Har tre helger i rad med nattpass. Jihoo, eller inte nu när det är så jävla körigt på DANSA! I Falun med terminsstart och allt.. Men tack och lov är det inte stängning, så man får ju gå hem någorlunda i tid. Men jisses. Jaja, pengar tjänas det ju. Gah, min huvudvärk är ett faktum!

Jocke är och hurtar litegrann så här på morgonkvisten. Han spelar hockey uppe vid någon rink här i närheten. Skulle tydligen bli ett gäng snubbar som ska lira, så det är nog skoj för honom att köra lite nu efter ett sånt långt uppehåll.. Fattar inte hur han orkar dock, klockan halv nio på en Lördag. Huvudvärken växte sig nyss en gnutta starkare.

Let's Dance igår, och jisses vilket starkt startfält. Mitt favoritpar blev ju direkt snygga Carin och byggare Bob (Matte från Bygglov). Carin är en sån där oförskämt snygg människa, man vill ju bara vara henne, alla karlar verkar vilja ha henne och man blir ju helt enkelt bara avundsjuk. Hon var, om det är möjligt, ännu snyggare denna säsongen dessutom, vilket gör mig ÄNNU mer avis. Matte från Bygglov är ju inte den fulaste karln man sett direkt, utan han visade sig vara nästan ännu snyggare nu med lite skägg och såntdär. Jag kom på mig själv med att småle och fnissa lite roat när de dansade, för visst fanns där en laddning som verkade vilja explodera vilken sekund som helst under deras framträdande. Jag tror att en romans börjar arta sig... Hoho, det ska bli så spännande med ny säsong framför allt. Kommer sitta bänkad varje Fredag. Sista dansaren var dock den jag kände mest NO NO för. Gollum? Eller var det Ulf? Hur som helst så ska det bli spännande!

Ska bege mig upp mot DANSA! I Faluns lokaler, hämta ut en nyckel så man kommer in på stället nu när allt kör igång igen. Har en monstruöst stort klass på Onsdagar, lite skräckblandad förtjusning inför den.. Min treåriga brorsdotter ska börja dansa idag, så jag måste ju upp och se lite vad som händer på den fronten också. Sen börjar jag jobba klockan 12:00 och är fast där fram till 16:00, efter det är jag fri som en fågel igen!

Detta inlägg måste ha varit tidernas mest röriga. Ber om ursäkt för det.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Marica

Eller hur! Kollade också på Let's Dance och även om jag lokalpatriotiskt hejar på Karl Petter (haha) så avgudar jag Carin Da Silva! Så extremt snygg och så duktig! =) Kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits