Matlagning

[14:44]

Det här med matlagning har aldrig varit min starka sida. Just idag då jag har monsterbråttom så väljer jag såklart att laga maten alldeles för sent. Skulle bli lite köttfärssås och pasta. Märker när jag lagt i köttfärsen i stekpannan att jag har varken lök eller krossade tomater. Vilken röra.. Till råga på allt så finns det inte ens lökpulver att  ha i. Men med lite magi och lite jävlar anamma så gick det att få till köttfärssås i alla fall.. Jag är ingen duktig kock, det är ett som är säkert, men hur som helst så smakar då maten så pass bra att den åker ner i alla fall, och det är väl huvudsaken I guess..

image291

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Thomasolivia

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits