Lillördag

[11:35]

Jag har helt tappat uppfattning om vilken dag det är. Jag är helt virrig. Ska försöka bättra mig nu när terminen på DANSA! I Falun börjar till helgen. Ska försöka åka upp dit idag och koreografera. Det är ju trots allt sju dansen som ska vara påbörjade tills nästa vecka, så ingen idé att såsa omkring hemma här inte. Men först ska jag äta upp resterna av pannkakorna som vi käkade igår, så att man får i sig lite lunch. Sen är det hårdträning som gäller.

Fattar inte vad det är för kärlek jag har till sånadär dryga ordjaktsprogram. Fastnade framför Capish nu för någon timme sen. Jag tycker ju programmet i sig suger, men ändå måste jag stanna kvar för att veta vilket ordet var. Jag är helt enkelt FÖR nyfiken.

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits