Host host och lite host

[09:39]

Känns som att jag har legat vaken hela natten, hostat, snorat, tänkt, snorat lite till.. Hostan är mer intensiv nu än vad den var igår, vilket inte är ett dugg roligt. Hoppades på att det skulle bli bättre tills idag, då jag egentligen ska jobba 12-16 på donken. Men med den här förkylningen så verkar det inte troligt, så jag har sjukanmält mig. Inge trevligt att stå och servera hamburgare och pommes med snor i halva ansiktet.

Jag har dubbelbokat mig, och jag hatar att vara dubbelbokad. Det ställer ju till en hel del problem. Den 8/2 ska jag undervisa dans på en friluftsdag för ett av alla gymnasium som finns här i Falun. Problemet ligger i att jag även ska vara hos tandläkaren i Mora den 8:e. Spännande, hur ska jag lösa det?

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Berntlily

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits