Första Fredagen på år 2008

[12:46]

Jag tror minsann att min kära mamma kommer att bryta ihop om hon inte tar och taggar ner ett par kilo. Jag blir stressad av att hon stressar och det kan inte vara nyttigt att gå omkring likt en tickande bomb och bara stressa i allt man gör.. Nä, nog borde man skicka henne på en Spa-weekend eller två, så att hon kan få lugna ner sig efter allt julstök.

SItter och dansar för mig själv, försöker komma på något vettigt att göra till terminstarten. Det är snart en vecka dit och jag har inget klart, så jag börjar bli lite lätt orolig över att elevströmmen kommer sina om jag inte skärper mig. Jag har idéer, men inget är klart. Det kommer lösa sig, det vet jag, men jag är alltid sent ute. Kollade Step Up igår med systrami och jag hade sån enorm inspiration efteråt. Syn var bara det, att det var läggdags, så jag låg och smådansade tills jag somnade. Måste ha legat vaken och kokat ihop idéer långt in i natten.

Apropå, skrev ju om våran tokiga hund som för tillfället har rejäla hormonrubbningar. Imorse väcktes vi alla av att han satt i mitten av trappan upp till övervåningen och skällde och ylade om vartannat. Jag blev vettskrämd innan jag insåg vad det var som lät så förfärligt, men när jag och min käre sambo förstod att det var hunden så låg vi och skrattade gott i ett par minuter.. Ylandet gick så långt att pappa tillslut fick lov att gå ut i hallen och säga åt Junior att vara tyst. Han tystnade, men jag har en svag känsla av att det kommer bli likadant imorgonbitti igen..

Helt sjukt att vi är inne på år 2008, känns overkligt vad fort tiden går. Kollade på videos från det att man var liten. Man satt där och sa ett det var femton (!) år sedan flera gånger. Shit, tänker man då, vad gammal jag har blivit..

Dagens låt: Elisa - Dancing

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: douchebags

yes, vi båda dansar street vi med :)

Postat av: Noasimone

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2009-08-18 @ 08:29:37
URL: http://noasimone.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits