Flyttdag

[10:10]

Kommer att få skavsår i roven, ont i mina händer och träningsvärk i benen av allt åkande, bärande och gående i trappor. Bor numera på fjärde våningen till skillnad på första våningen i ettan vi har bott i nu i ett och ett halvt år. Vi har fem trappor ner till tvättmaskinerna, tidigare har vi haft typ 10 trappsteg. Vi har en granne där uppe på fjärde, och högsta, våningen. Här har vi fyra..Vi kommer att kunna bruka en balkong lika stor som lägenheten är lång (den är gigantisk), här i centrum har vi ingen balkong alls. I nya lägenheten finns det badkar, i ettan har man suttit på toan och lutat hakan mot handfatet samtidigt som man duschat ur håret ungefär. Det finns mycket positivt med större plats, det är ett som är säkert. Ikväll sover vi eventuellt i vår nya lägenhet. SPÄNNANDE!!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: louise

Nice, vad ska inhandlas på Ikea då? Jag har 10 minuter dit jag :)) Jag gör inte så himla mycket. Söker jobb mest. Är ju i Mora ganska ofta och jobbar på hotellet. Du då? Kvar på donken? Kram

Postat av: Marica

Jaaa! Roligt roligt! Välkomna till Herrhagen! =) Behöver ni någon hjälp under dagen är det bara att ringa, jag har ändå inget vettigt för mig! Kram!

2008-01-29 @ 11:11:18
URL: http://www.renbebis.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits