Den här jäkla hostan

[11:10]

Vad vore jag utan Animal Planet, bästa kanalen som finns. Har glott intensivt på En Hårsmån Från Döden nu i en timma, som är lika spännande varje gång. Isbjörnar, pilotvalar och svartbjörnar, lite sjölejon, revhajar och späckhuggare. Jag sitter som på nålar varje gång.. Ja, Animal Planet var det ja!

Har hostat sönder hela halsen. Kan knappt prata ordentligt, det svajar så där jobbigt när man försöker prata så det låter som att man har sjungit karaoke i tjugofyra timmar. Har hostmedicin med lite morfin i som jag kanske borde ta och hälla i mig, men dum som jag är så väntar jag nästa alltid in i det sista innan jag ger efter, och då brukar det oftast liksom redan vara för sent. Tar inte piller, näsdroppar eller annat i onödan när jag är sjuk, brukar alltid få lov att ha 40 graders feber innan jag smäller i mig någon form av smärtlindring. Dock känner jag nu att några droppar hostmedicin skulle göra susen, då jag ska ha dansklass vid fem idag igen. Intensiva veckodagar minsann, inte konstigt att jag med mitt sätt att leva blir sjuk jämt. Ingen näring, lite sömn, massa stressframkallande aktiviteter, inget vett i skallen - Det betyder dåligt imunförsvar.

Jag är nog för övrigt den mest ineffektiva människa som finns, apropå ingenting!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Syedenya

Thank you for producing such a down to earth site.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits