DANSA! I Falun

[16:07]

Snart ska jag ha terminens första streetfunk-lektion. Har varit nervös hela dagen och kommer antagligen bli ännu mer nervös innan klockan hunnit bli 17:00 då det drar igång. Är inte lika nervös inför jazzlektionen, men det kommer nog snart det också. Är orolig över eventuell spya som kan vara på väg, skull dö om jag blev så nervös..

Dansen är långt ifrån klar och jag är superdupernervös över att alla ska tycka att det är megatråkigt. Men vad fan, det är som det är. Alla kan inte tycka om det..

Sörplar Coca-Cola i full fart, håller på att planera lite till på dansen till nivå 3, känns som att jag har för lite att lära ut just nu. Men jag löser det på något vis. Blir väl en del som drar ut på tiden, så man kanske inte hinner med så mycket koreografi. Tror att det är osmart att dricka kolsyrat, men det är smällar man får ta. Jag är SÅ sockerberoende!

Nåväl, nu måste jag jobba.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Sveinoline

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits