Dancing

[18:54]

Hittade världens bästa video på YouTube nyss. Ett gäng koreanska dansare, som dansar så synkat så att jag höll på att trilla av stolen. Gör en spegeldans som är så snygg att jag genast vill börja koreografera en egen sådan.. Mest av allt vill jag just nu göra klar danserna som jag och Matilda påbörjade nu i veckan. Sen vill jag komma i gång med allt koreograferande till alla 7 lektioner som jag ska undervisa nu i vår.

Shit vad mycket jag har att göra :)

För övrigt så kommer jag att rulla ur sängen om jag vill ta mig upp imorgon. Red Roffe idag, han är ju bara 3 år gammal, så han är fortfarande lite egen till och från. Så ville han stana så stannade han och vägrade att gå igen, så jag har nu flera timmar efter ridpasset fortfarande mjölksyra i benen efter alla försök att få honom att hålla igång. Han är duktig ändå, börjar verkligen jobba under sig, har så stor gång att jag nästan åker av i traven!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Marica

Uuuh... jag har inte börjat koreografera än alls! Jag har visserligen bara tre koreografier men ingen inspiration. Upp till dansstudion till veckan kanske? =) Kram//Marica

Postat av: Niklasandrea

Hello, This site is a brilliant idea!

2010-05-14 @ 11:55:26
URL: http://niklasandrea.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits