Har förståelse

[08:01]

Jag förstår verkligen att mina bloggläsare flyr just nu. Inte ett vettigt inlägg sedan innan flytten. Jag ber om ursäkt. Nu är datorn igång, dessvärre blir man sittandes på golvet med tagentbordet i knäet om man ska bruka den just nu.

Jag har varit sjuk sen i Tisdagsnatt. Spya valde att komma upp, detta har aldrig hänt utanför alkoholsammanhang (nu låter det som att jag hela tiden spyr i samband med alkohol, och för den delen så låter det också som att jag intar alkohol för ofta, emen så är verkligen inte fallet!). Eller jo, en gång när jag var liten och åt varm nyponsoppa och glass för fort.. Men jag har aldrig tidigare varit magsjuk, och jag antar att detta var min debut. Men ändå så verkar det inte vara magsjuka eftersom det bara hände en gång.. Jag är förbryllad. Hur som helst så mår jag så konstigt. Känner mig yr och vimsig, kan inte sova ordentligt, magen känns som en ballong på väg in i bristningsfas och jag kan inte äta. Någon doktor kan väl ge diagnos?

Jag ska försöka få min tid på donken bortbytt, annars sätter jag verkligen Fredrik i skiten!

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits