Fy fan vad jag är trött

[18:34]

Flytten tog kål på mig och min ork. Denna vecka har jag varit som en vandrande död. Flytten tog alltså ut sin rätt en vecka senare. Nu är jag groggy när jag vaknar och trött hela dagen fram tills sena kvällen. Ögonen hänger ner till knäna och fräschheten tycks ha försvunnit. Känner mig som en gammal tépåse..

Hur som helst. Vi är i alla fall inne rätt så ordentligt i nya lägenheten och trivs så förbaskat bra. Har badat två gånger och det är ju bara för underbart. Större kök, större hall, större sovrum, större vardagsrum.. Tja, nämn något som inte är större. Jag älskar nya stället, trots att det ligger tre trappor upp. Jag vet att vi ska ha hjälp att flytta ut när det nu blir, för det gör vi inte på tre man igen..

Har ingen dator hemma i lägenheten. Är ute hos Maria, Erik och Oliver och lånar datorn. Har just nu en kattunge i knät, vilket påminner mig om hur mycket jag vill ha djur till lägenheten! Har missat allt som hänt i bloggvärlden nu senaste två veckorna och jag har verkligen mycket att ta igen, I know, men det kommer när det kommer.

Dans, dans, dans. Hela dagarna går åt till planering och genomförande. Jag är så trött att jag somnar..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: ulrika_m

Kul att allt med flytten gått bra, trots att ni fick slita som små djur. Jag förstår att det måste kännas som ett hav av utrymme med en så stor lägenhet! Och en kattunge i knät är aldrig fel, det kanske kan bli ett djur till lägenheten så småningom? Hoppas vi ses snart. Kramen.

Postat av: Skräptanten

Vad kul att ni trivs i nya hemmet!
Hoppas vi ses snart.
Förresten, har ni bra utrymme för en scrapkväll hemma i jättelägenheten?

Jättekram!

2008-02-08 @ 12:03:43
URL: http://www.pappersvinden.se/skraptanten
Postat av: Storebror

Men jag sa ju att ni fick använda mig som flyttgubbe om ni ville. Så att ni skulle slippa slita ihjäl er.
Knason!

2008-02-08 @ 16:10:36
URL: http://alvmarken.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits