Föräldrar och tandläkarbesök

[18:47]

Gud jag måste oftare skriva och säga hur mycket de två betyder för mig, och hur de ställer upp för en. Helt galet kärleksfulla människor. Ja, mamma och pappa.. Vad skulle man vara utan dem?

Tandläkarbesök idag hemma i Mora, gick kanoners. Inga hål och jag behöver inte gå dit förns om två år igen. Tandtråd ska jag komma ihåg att köpa, så slipper jag den där läskiga tandstensmaskinen nästa gång. Slapp dessutom betala 420 spänn, vilket gjorde mig mycket glad i hågen. Så jag firade med en ny mascara på H&M och brände 130 kr på det istället!

För örvigt så har våran dator hamnat i viloläge på golvet hemma i nya lägenheten, men det står väl inte på förns den är igångsatt igen hoppas jag. Så, våran dator har gått i ide och det är anledningen till min totala bloggtorka. Kommer att åtgärda det så snart det går. Tills dess bjussar jag på en bild som får massor av underbara minnen att vakna till liv..

image292

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Anno0o

vacker du var =)

Postat av: Phillipmarlen

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2009-05-19 @ 13:26:36
URL: http://phillipmarlen.myblog.de

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits