Att leva

[12:04]

Jag har hamnat i en sån där situation där jag hela tiden går runt och ifrågasätter mig själv, hur jag lever, personer i mitt liv, mina val och allt därtill. Jag håller på att grubbla ihjäl mig. Blir helt snurrig av allt tänkande. Värst av allt är att jag gråter. Jag gråter och gråter, ibland vet jag inte ens varför. Jag bara tjuter för minsta lilla. Jag känner så mycket för allt jag kommer i kontakt med. Känns som att mitt hjärta kommer explodera av alla känslor som håller det vid liv.

Ni kommer antagligen inte fatta ett jota av mina kommande blogginlägg, det är bara så här jag känner nu. Jag bara skiter ur mig massa goja, för jag måste ha någonstans att lägga tankarna så hjärnan inte får härdsmälta. Jag behöver skriva av mig. Allt, inget, det som berör och inte berör, känslor, tankar.. Jag måste vara inne i någon kris av något slag. Allt känns uppochner och jag vet inte var jag ska ställa fötterna. De bara glider undan. Jag har ingen koll på verkligheten. Jag är vilsen..

Att musiken finns är ett hallelujamoment för mig. Vad vore jag utan musik? Musik speglar allt som är jag, och jag speglar allt som är musik. Skulle nog kunna överleva på vatten och solsken bara musiken finns där. Shit, jag kan inte ens beskriva vad den gör för mig.. Jag är musik!

Mest av allt vill jag skriva hur jävla mycket jag älskar min familj. Jag har flera gånger kommit på mig själv med att tänka på hur mycket de betyder för mig. Jag är kass på att berätta det för dem, men skriva kan jag alltid göra. Mamma, pappa, de finaste två i världen. Jag kan inte ens i ord beskriva hur hårt mitt hjärta slår för de två. De finns alltid där, ställer upp no matter what. Mina syskon, å vad jag vill ha dem här allihopa. Djuren.. Jag vill tillbaka till barndomen, faktiskt. Jag saknar den nu när man har blivit vuxen på riktigt.

Jag är bara känslosam och fruktansvärt nedbruten just nu.. Verkligheten kommer ikapp. Jag är trött, sliten och vill bara sova lite till.

"When they call your name
Will you walk right up?
With a smile on your face?
Or will you cower in fear
In your favorite sweater
With an old love letter?
"

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: uve

Ja vissa dagar kan man nästan grubbla ihjäl sig över allt och inget. Hoppas det går över snart så du får vara glad igen. *styrkekramar* i massor från mig...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits