You think you might have a chance. I don't think so..

[23:09]

Ikväll har jag dansat StreetJazz - HUR KUL SOM HELST! Cattis är så duktig som lärare. Jag ska vara med och dansa koreografierna på föreställningarna nästa helg trots att jag varit borta rätt mycket. Sjukt kul ska det bli. Lätt helgens höjdpunkt. Dansar till Michael Jackson och Kelis. Åhååå, vad jag längtar!!!

Bilen dog utanför studion då jag skulle åka hem.. Fick ov att ta hjälp av chefen och hennes bil. Varken jag eller Helena hittade minuspolen dock, och det försvårade det hela ganska kraftigt. Fattar inte att man inte bara kan göra det enkelt ibland.. Fick hur som helst igång den, till slut, och kom hem helskinnad. Ska nu förtära första matbiten på över sju timmar.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: joel

äääh va fan, man får ju ubersngg kropp i alla fall... svårt att slå dansarkroppen..

fast man får rätt pajade leder, all stretching blir liksom lite för mycket så man blir överrörlig, värst är ju ballerinorna dock..

vad gör du för dans förresten?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits