Whiskey in the jar

[10:47]

Jag är hes av allt hostande inatt. Det kommer så lägligt liksom, imorgon ska jag ha dansföreställning, på Söndag med för den delen. Varför ska jag gå och bli sjuk just nu?! Känns som att jag har svalt ett rivjärn, det gör så där ohyggligt härligt ont i halsen varje gång jag försöker hosta upp vad det nu är som irriterar mig.. 

Solen skiner, det är Fredag, vi ska parta.. Eller inte. Jag ska nog, i ett försök att bli frisk, gurgla lite whiskey om någon har lite att bjussa på. Många säger att det kan hjälpa. Whiskey är ju min värsta fiende, jag hatar det, men jag får ge det ett försök. Jag måste bli frisk!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Joel

vodka, whisky och en natts sömn i rännstenen gör susen för alla besvär ;D

Postat av: Hanna

omg du tror väl inte jag blivit brun här nere? :P

2008-04-27 @ 04:29:30
URL: http://njorun.blogg.se
Postat av: Marica

Haha, sitter och lyssnar på vår utvalda låt (vi bestämde väl oss för Bounce eller? =)) Den är ju rätt dirty faktiskt! Haha, roligt! Eller så handlar den om era tre fåglar ute på räcket, de verkade ju ha något på g. =) Ses imorrn! Kram!!

2008-04-27 @ 20:59:27
URL: http://www.renbebis.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits