What there is to see..

[11:24]

God förmiddag! Jag är i full gång med hurtgöran - jag städar. Ska vara barnvakt åt lille Oliver idag, så det är rätt viktigt att se till att ungen inte sätter tänderna i något farligt. Typ allt vi har i lägenheten är farligt. Det ligger skruv och spik lite varstans, tänger, småkronor, allmänt skräp som antagligen är livsfarligt för ett barn och vi ska inte tala om all skit i köket. Jisses, just nu bor jag i en sopcontainer. Jag står för att jag är trashy av mig.. Eller, det där kom ut fel. Jag menar.. Äh, ni fattar!

Jag ska fortsätta med mitt hurtbullande och nynna till tonerna från Ryan Adams ljuva stämma..

Over and Out/

Kommentarer:
Postat av: Lauritzalba

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits