Victoria hatar, del I

[18:30]

Nu har jag kommit på två nya kategorier som jag antagligen kommer att fylla med inlägg. Här har vi första inlägget i kategorin Victoria hatar:

Okey, jag medger att yngre barn kan gå mig på nerverna ibland. Men man måste ju säga att det verkligen tar priset när någon av ungarna kommer fram och säger att deras mammor har sagt att de måste ta det lugnt för att de har varit sjuka. Ni kommer förstå vad jag menar..

Barn: För jag har varit magsjuk..
Victoria: Jaha, oj då *svälj*
Barn: Och när jag blev frisk från det, då fick jag feber. Så jag får inte dansa så mycket för min mamma.
Victoria: Okey.. Ehm.. Hur länge har du varit frisk då? *svälj igen*
Barn: Igår.. Och vet du, jag spydde åtta (!) gånger.
Victoria: Frisk från magsjukan eller febern?!
Barn: Från magsjukan. Jag spydde faktiskt åtta (!!) gånger.
Victoria: Ehh, ja oj då. Det är aldrig kul med magsjuka..."

HALLÅ, har inte barnens föräldrar hört talas om 48 timmar?! Man smittar i upp till 48 timmar efter sista spyan. Jag blir så jävla irriterad. Ska hon starta en jävla magsjukeepedemi på DANSA! I Falun nu bara för att föräldrarna inte har vett att hålla ungen hemma någon dag extra..

Vitpepparkorn, KOM HIT!!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: joel

Ta morsan, skicka henne till mig så ska jag låsa in henne i koreanernas kyl... då jävlar!

hehehe

Tack för bidraget också, något svårt att hitta villiga patienter tror jag.. Men vi kan ju använda morsan till ungen som en ;D

Postat av: Hanna

JAAAA!!! jag är inte ensam! lätt att apelsinerna smakar bäst utan massa vitt skal :)

jag hatar även folk som skickar iväg sina ungar när de borde vara hemma. eller folk som är sjuka men vägrar gå hem, för de "måste bara göra detta". att de smittar ner andra verkar inte bekymra dem! *morrrr*

2008-04-18 @ 04:37:22
URL: http://njorun.blogg.se
Postat av: Abdirahmanfilippa

Very interesting & professional site.

2010-02-17 @ 10:30:08
URL: http://abdirahmanfilippa.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits