Right now..

[22:30]

Hemkommen från dansen. Helt slut och har förfärligt ont i en axel. Har någon bra tips om var jag knådar och bankar för att det ska sluta värka?

Var så kvavt i danssalen som jag tillbringat fem timmar i, vi höll alla på att svimma ett tag. Till råga på det så fick jag ju huvudvärk som liknade ett oväder i min trånga skalle och kunde inte tänka klart på flera timmar. 

Och slutligen så vann jag inte
Joels tävling. Det sög ju! Bittert. Så nu ska jag smaska i mig rulltårta och glo på VHS istället för att vara butter över förlusten.
 
Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Joel

hehe.. sorry sorry. du får din chans nästa gång... och även jag passar nog in i snaks-köparen då och då... va fan, godis är gott ju ;D

apropå axeln hade jag givetvis visat hur du skulle masserat om jag varit i sverieg, det gör sig dock inte lika bra över internet och text... haha..

men: tryck på supraspinatus, samtidigt som du lyfter armen,
pröva en trapezius stretch... och be någon massera deltoid på dig med ordentliga knåd ;D

haha, eller sov gott och räkna med att det går över tills imorogn ;D

Postat av: Rasmustanja

Great idea make it site. Thank you.

2009-02-17 @ 10:44:43
URL: http://rasmustanja.myblog.es

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits