Poor thing

[22:02]

Sitter och googlar hundens anatomi. Löjligt kan tyckas, men våran stackars jycke har lyckats med något utöver det vanliga. Nog fan lär man märka om en knäskål är ur led, men jag går runt och ojar mig efter alla timmar jag spenderat på att se på Animal Planets djurräddningsprogram. Tänk om liksom, då kommer han kanske vara utan ben om vi inte gör något nu. Pappa håller på att gå i taket av allt tjat från min sida, men hundstackarn är ju halt för bövelen. Ett djur haltar inte i onödan, och jag håller på att oroa ihjäl mig.

Antagligen har han fått en sträckning eller så har det hänt något med ett muskelfäste runt knäet, men jag befarar det värsta i alla lägen, så jag kommer antagligen ligga sömnlös inatt..

image306

Och by the way, vi har hittat katten igen!

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits