Min frånvaro resulterar i porr på räcket..

[10:01]

Nu är hela tjohejandet över för den här terminen på DANSA! I Falun. Har varit en underbar, men samtidigt grymt nervknäckande helg. Barn överallt, näsblod, spring ut och in i salongen, skrik, hundra ungar att hålla koll på, hög musik, stress, massa dans, publik som inte vill se hela föreställningen. Ja, det händer sjukt mycket som man måste hålla koll på. Jag kan inte beskriva i ord hur skönt det är att det är över, men samtidigt så vill jag raskt börja om igen för att kunna bygga upp nya danser med alla underbara grupper. Kändes som att jag hade massor av stöd från mina underbara elever, de skrek hejvilt när chefen ropade upp mitt namn när jag skulle visa nunan för publiken. Fick blommor, mer blommor, choklad och en massa kramar av alla underbara människor som har dansat för mig. Det känns som att jag ska vara nöjd nu...

Ja och min frånvaro i hemmet har resulterat i att det pågår en hel orgie ute på vårt balkongräcke. En fågel kan dessutom inte vara tyst i mer än tre sekunder, för att sedan sätta igång med sin parningssång igen. Det har kvittrats och kuckilurats här hela morgonen. Vad ska jag ta mig till? Det är ju liksom rätt dirty att sitta och dricka kaffe på balkongen på morgonen och ha direktsänd fågelporr mitt framför näsan..

Dessutom har de byggt ett bo inne i vår vägg. Ni kan inte ana hur jobbigt det är att försöka somna till kvitter och knack i väggen..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Sanna

Ha en bra dag:)

Postat av: Skräptanten

Jag kan förstå att det är skönt att det är över!

Vi var helt slut när vi tvingades åka hem efter andra akten. Ambi var genomtrött och satt (som du kanske hörde) på andra raden och skrek VOV VOV! hela tiden, samtidigt som hon slet och sparkade på sätena framför... Lite tufft för de minsta att vara snälla och lugna från klockan 11 tills vad det nu blir. Vi åkte 13.20, och såg att det var gott om små i gröna linnen som bars ut skrikandes samtidigt...

Så, det kanske inte är så mycket publik som inte VILL se hela föreställningen, utan publik som inte har nåt val...

Du var i alla fall jätteduktig, och dina grupper också, så många som vi nu hann se!

Hoppas vi ses snart!

2008-04-28 @ 16:28:57
URL: http://www.pappersvinden.se/skraptanten

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits