Klippas hit, klippas dit..

[23:00]

Inför dansuppvisningen nästa helg så sitter jag och klipper låtar, hela åtta stycken för att vara exakt.. Mycket klippande, ännu mer koncentration. Håller på att explodera..

Ska krypa till sängs, dags för McDonalds jobb imorgon. 08-15, sen väntar dans hela kvällen fram till 22. Spännande dag, don't you think? Så jag måste få lite skönhetssömn så jag orkar med. Jocke blir hemma från Stokholmsjobb denna vecka. Han är sjuk, den stackarn. Alla vet vi ju hur det går när en karl får förkylning. Gud bevare oss.. Jag kommer få lov att kolla honom varannan timma, så han inte dör. Så somnar jag nu så hinner jag i alla fall få sova några timmar ostört, innan jag måste upp och snyta sambo..

Godnatt!
Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Dominicagnes

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits