I don't wanna see a ghost

[17:09]

Idag vaknade jag extremt sent. Klockan var nästan två.. (!!) Kan ju vara för att jag gick och la mig vid halv sex imorse kanske.. Hur som helst. Dagen har tillbringats på soffan, jag har scrappat klart mitt dragspelsalbum, eller vad jag nu ska kalla det. Kommer bilder när jag känner mig någorlunda nöjd med arbetet. Ska sätta igång med en layout nu också. Har suttit och kollat efter inspiration på nätet så jag slipper får idétorka, I hate it!

Drar iväg till dansstudion efter det, två danslektioner som jag ska ta mig igenom. Sen är det raka vägen hem till soffan igen, Sex And The City har nypremiär ikväll, det kan jag bara inte missa!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Marktiril

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

Postat av: Marktiril

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

2010-02-25 @ 12:29:44
URL: http://marktiril.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits