Hur kan det vara Fredag?

[19:12]

Jag förstår fortfarande inte hur det kan vara Fredag. Känns verkligen inte som en sån dag. Jag har inte hunnit med mycket vettigt heller, mest rätt värdelösa saker. Sånt som jag ändå inte kommer minnas när jag är sjuttio. Hallå, var är spontaniteten gömd? 

1. Har läst så många tidningar att hjärnan är alldeles överhettad av all blaskig information
2. Somnat på soffan till That 70's Show 
3. Ätit bullar, lite äppelkaka och snackat massa skit
4. Sett hur vår katt blivit bortjagad av en bekants galna hund. Det var typ tre timmar sen, vi har inte sett röken av katten än..
5. Märkt att vår hund gjort illa ena benet då han inte stödjer så vidare värst på det.. Han följde med den galna hunden ut på korståg till kattens fasa, och kom tillbaka på tre ben. Tror han var dåligt uppvärmd.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Jespermargrete

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits