Help, I need somebody..

[10:30]

Nu är jag lämnad, igen, för jobbets skull. Jag kommer få vara ensam tills på Torsdag kväll än en gång. Men jag har mycket att göra, så jag antar att tiden kommer gå fort.

Idag är det dansjobb som gäller. Ska åka i tid till studion och städa, sen ska jag jamma lite, och kolla om jag har inspiration kvar inför kommande projekt. Min hjärna har förvandlats till tvättsvamsliknande konsistens igen. Jag tänker uppenbarligen för mycket vid fel tillfällen. Måste lugna mig ett tag.

I Lördags så brände jag mig på en korg där stipsen ligger i när de badar i frityroljan som är gaaaanska så varm. Har resulterat i ett skrämmande brännsår som gör att jag varken kan sträcka på armen eller leva normalt. I'm crippled..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: joel

hahaha.. oja... ibland kan jag undra om jag över huvud taget någonsin har fått gjort något vettigt ;D

Postat av: joel

hahaha... en mycket bra inställning...

nu ska jag gå och inspektera sömmarna i soffan btw ;D

2008-04-07 @ 12:33:18
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits