En timme senare...

[19:46]

Man kan tro att jag gick direkt hit efter maten. Jag ska berätta för er att så är inte fallet. Jag rullade..

Mamma har som sagt en tendens till att vilja göda upp en till XXXXL, inte mig emot, fast utan alla X och L. Mat är alltid gott om mamma har gjort det, och jag kan inte riktigt behärska mig när jag sitter där vid matbordet. Jag kan ju frossa och säga att jag faktiskt (!) ska träna nio pass i helgen om någon behöver en förklaring till min matfeber. Det brukar liksom vara en ursäkt. Om man nu behöver en. Men i nuläget är det helt okey att frossa som en hungrig häst..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Joel

Va fan.. folk fattar inte det där.. Har själv en förbränning p dryga 4500kcal om dagen eller runt 2 normala snubbars matbehov...

Det är skitjobbigt att alltid äta men om ag lägger av så blir jag som en pinne..

Lycka till med frossandet :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits