All alone, I sit and wonder: Why?

[22:32]

Natten kommer bli lång. Jag känner det på mig. Tror jag ska leta fram en film, lite nagellack, något gott att äta, lite filt och kudde och så ska jag tillbringa natten ensam på soffan bland tv-läten och nagellacksdoft tuggandes på en bit saftig strumpa. Ja, så får det bli..

Kommer antagligen uppdatera ett par gånger till innan jag stänger ner datorn för kvällen. Så, you'll be hearing from me soon. Again.. And again. Tills jag, eller ni, får nog!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Joel

naaaw, jag kanske ska söka jobb som dansare os dig då..

jag är särskilt bra på att sträcka upp en hand, hänga med huvudet ock skrika "wööö ööö wöö öö wö!

anställd?

Postat av: Joel

jag funderar på att förlänga tungan, då kan jag liksom slicka rent öronen sedan.. det blir säkert en ekonomibesparing på 4 kr i månaden...

48 kr året

2400 på femtio år... dom kan jag köpa tungskrapare för...

2008-04-14 @ 08:07:55
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Abelmonica

Hello, This site is a brilliant idea!

2009-02-04 @ 12:51:14
URL: http://abelmonica.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits