The Voice

[11:02]

Här sitter jag, ensam i lägenheten i J:s nya byxor och en sporttop och bara såsar. Måste koreografera till dansen ikväll. Har drömt mardrömmar om eleverna som kommer ikväll. Drömde att de var jättedryga och bara frågade en massa heeela tiden och var allmänt störande. Men nu vet jag ju att mina elever inte är så på riktigt, och det är skönt!

Apropå inget alls så har min favoritpenna slutat att funka och det stör mig som bara fan. Jag älskar ju den pennan, den bästa jag har haft. Nu måste jag tyvärr begrava min älskling och skicka henne till pennhimmelen där hon faktiskt ska vara nu. Buhu!

Har suttit och kollat åp The Voice både inatt och nu imorse. Behöver inspiration, och nu kanske jag har fått det. Ska bosätta mig i J:s pösipösiga byxorn någon timme till bara, så kanske jag har en hel dans klar, vem vet..

Måste ner till banken också, sätta in lite pengar. Efter det ska jag gå direkt och köpa mascara. Jag vet ju exakt vilken jag vill ha, så det tar inte speciellt lång tid heller. Men jag måste sätta lite fart om jag ska hinna göra dans också. Pjuh, nu är jag stressad igen..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Skräptanten

hej du!
Jag sitter i butiken och känner mig rätt kass jag. Inte kul alls, men Ambi är med idag, så det är i alla fall skönt.
Lycka till på intervjun förresten, jag glömde säga det sist!
Jag är så seg och skum. Som godis fast utan det söta och goda liksom.
kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits