Ont i örat

[13:19]

Måste skaffa mig en bärbar dator. Det är ju så underbart.. Jag får försöka smussla med mig systers dator tillbaka hem till lägenheten. Tänk vad mycket rum man får med denna lilla grej. Aja, när man har råd blir det väl köp.. Någon gång om tusen år.

Har megaont i örat. Tror att det är en infekterad pormask eller nån jävla finne eller något annat äckligt. Uhh, varför berättar jag det här för er överhuvudtaget? Förlåt!!

Gårdagen var jättetrevlig, kom hem rätt sent. Var på Systemet och köpte lite dricka, men jag behövde inte dricka mer än min cider från Kopparbergs med Hallon/Svartvinbärssmak, alkoholhalt 8,5(!).. Stark som satan. Drack ett glas vitt till maten, sen drack  jag lite cider. Efter halva flaskan var jag redan påverkad, och när flaskan var slut var jag definitivt påverkad. Har inte druckit på rätt länge, så det var ju en rätt underlig känsla må jag säga.. Gott var det i alla fall. Det är väl inte för berusningen som man dricker direkt, det är ju gott till mat och sällskap.

Sitter vid fel dator för att kunna fixa med bilder, måste upp till pappas dator för att kunna lägga in något. Hm, det orkar jag inte så jag får helt enkelt vänta tills jag kommer hem till Falun igen..

Nu ska jag skjutsa upp lillasyster till ridklubben. Hörs sen!
Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Visions Of Johanna

Svar: Aha det var lite intressant.. det tror jag också faktiskt.. men lite bra borde det vara men det är nog olika.. Tack :)

Postat av: elin

Klart du får :) Vad glad jag blir! :)

2007-09-30 @ 15:33:46
URL: http://nevnarien.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits