Nervös

[12:49]

Har inte ätit varken frukost eller lunch. Illa. Funderar på att ta en Snickers till lunch, så att jag inte svimmar på intervjun. Fast, egentligen borde jag helt enkelt gå hem och äta något riktigt i matväge. Men ärligt, jag orkar inte. Är på Pappersvinden, ovanligt va, eller inte.. Monica har skrivit ett så lustigt inlägg om deras katter, skrattar fortfarande inombords. Hon kan verkligen skriva, sådär som man vill kunna skriva själv.

Måste klippa mig, imorse höll mitt hår på att äta upp mig. Eller topparna i alla fall. Dom vill mig illa, I can tell.. Det är läskigt, det känns liksom inte som hår längre, snarare svinto eller något annat olustigt. Usch, jag känner mig smutsig och äcklig. Och håret bara tovar sig. Jag tänker aldrig mer bleka håret, det är anledningen till varför topparna är så fula och äckliga. Skulle jag någongång få för mig att göra hela den proceduren igen, skjut mig!

Har intervju nästa på schemat idag, sen väntar dans, streetfunk, vad annars. Uha, är trött på den gruppen idag. De vågar liksom inte prata så mycket med mig heller. Känner mig som ett monster.. Men de är goa, på sina sätt. Men tråkiga..

Måste klippa mig, NU.

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits