Inget lugn..

[17:25]

Sitter i butiken igen, Monica blev nyss ivägskjutsad till lassarettet där hon ska möta upp Micke och Amberle. Gud, det är så jävla jobbigt att inte veta vad det är. Jag tycker det liksom, hur fan känns det inte då för Micke och Monica? Usch, jag mår verkligen inge bra just nu, och jag lider verkligen med Micke och Monica som antagligen känner sig rätt hjälplösa. Jag håller tummarna för dem och lilla underbara Amberle.. Skänker tiotusen tankar till den lilla familjen, och det komemr jag att fortsätta med hela kvällen. Jag älskar ju dem allihopa!

Nu måste jag göra något innan mitt hjärta och min hjärna smälter sönder..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Henriksarah

I like your website. Good job.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits