Hemma igen..

[13:55]

Nu har vi varit på runda genom stan. Var ner på Stadium och Intersport, hittade ett par grymt snygga Nikeskor som jag MÅSTE ha och dansa i. Sen hittade jag lite Adidaskläder som jag också vill ha och dansa i. Fan att byxorna kostar 500, och sen tröjan 600. Hur ska panka Victoria ha råd kan man undra? Efter sportaffärerna så gick vi till Kuckeliana och kollade runt efter nån present till min kära syster som också fyller år imorgon.. Hittade inget alls by the way..

Sen gick vi förbi en djuraffär, fick lov att gå in och kolla. Kollade på ormar, ödlor, spindlar först. Boaormarna är ju fan bra söta alltså, vill nog ha en sån. Fast när jag tänker på hur man ska mata den så vet i fan om jag vill det ändå.. Sen gick vi förbi fiskarna. Massor av fiskar i fina färger och former. Vi hittade en påse som personalen hade lagt ner i ett akvarium med massor av fiskar i, och i botten av påsen låg tre döda fiskar. Uhh! Gick tillslut in i rummet där råttorna, fåglarna, marsvinen och kaninerna befinner sig. Både jag och J fastnade totalt för en jättesöt kaninbäbis som blev attackerad av en stor vit kanin som såg ut som en tuss bomull.. Elaka kanin. Till slut gick vi därifrån, den elaka kaninen blev bara elakare och elakare mot sötkaninen.. Klarade helt enkelt inte av att vara kvar..

Sist gick vi till Friskis. Frågade en anställd om lite priser och sånt. Killen var stöddig och allmänt tråkig att prata med, så jag tror att både jag och J dissar Friskis. Bara pga den där stöddiga killen. Usch!

Nu ska jag baka och laga mat, sen måste man åka till studion och jobba litegranna. Balett idag också, känner mig inte speciellt laddad. Vill bara hem och mysa och inte göra något alls.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: ulrika_m

GRATTIS på födelsedagen! Hoppas att du får en jättebra dag, mys och njut av hela långa dagen!
Kramis.

Postat av: Runemaria

Interesting. No more comment :)

2009-05-25 @ 08:48:29
URL: http://runemaria.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits