Hektisk tid

[14:35]

Snart dags att dra upp till DANSA! I Falun igen för lite faktureringsarbete. Är som en vandrande zombie idag, helt virrig och trött. Kan bero delvis på att jag satt uppe och spelade Xbox till fyra imorse. Har hittat ett nytt spel, Fable, och det är så roligt att jag inte kan sluta.. J spelade något läskigt döda-spel igårkväll som fick mig att skrika högt flera ggr.

Harinte uppdaterat här på evigheter och jag vet inte varför egentligen. Har väl tid, ork och pengar att avsätta några minuter om dagen, men ändå blir så lite skrivet. Ber om ursäkt för det, ska skärpa mig!

Undervisar Mån-Tors varje vecka nu fram till jul och jag känner redan inne på tredje veckan att jag har slut  på inspiration. Hm, hur kommer detta att gå? Jag får livnära mig på scrapbooking som just nu är det roligaste som finns. Älskar att vara här på Pappersvinden. Sällskapet är ju helt outstandig och alla fina grejer som finns att gå och titta på. Gah! Scrapoholist ska jag trycka på en tröja tror jag.. :)

Nu måste jag ringa J och be honom skjutsa mig till DANSA!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Skräptanten

Det var så kul att du var där idag.
Tack för att du finns!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits