Duracellkaniner och hårförkortning

[17:38]

Sitter uppe, har legat i hela eftermiddagen och donat inför nu när J:s mamma och pappa ska komma. Pju säger jag. Mamma har varit uppe i varv sen 12 typ. Duracellkanin x 3000.. Fattar inte hur hon orkar. Vi ska äta höstgryta, luktar mumma och är säkerligen jättegott. Mamma kan verkligen laga mat.

Hörrni, nu har jag fått mitt hår klippt :) Så underbart, att äntligen få bort dessa äckliga slitna toppar. Nu ska jag eventuellt lägga i en toning i håret, en brun med lite rött i så att man får liv i skiten igen. Vill nog inte färga det permanent, blir så jobbig utväxt. Fast, om jag väljer en som ligger nära mig naturliga hårfärg så blir det kanske bra ändå. Vi får se helt enkelt..

image153

Min kära dataplats hemmai lägenheten. Ska bli skönt att flytta till större boyta snart. Längtar, längtar, längtar efter annan lägenhet. Som vi bor nu funkar liksom inte längre. Är så jävla trångt, man blir galen. Och dessutom vill jag köpa ny soffa, och man kanske kan ta tillfälle att försöka tuta i det i J:s huvud om vi ändå ska flytta!

Ja, nu kommer snart svärföräldrarna. Dags att slita sig från blogg.se. Imorgon är det Söndag, då blir det ganska så fort Måndag efter det. Längtar efter mina duktig elever! Snart är det Måndag igen :)

Å, mitt hår är så mycket fräschare!
Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: ulrika_m

Men hallå! Bild då? Vill se snygga håret!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits