Det är över!

[15:45]

Intervjun är över. Skönt att få det gjort. Gick bra kan jag avslöja. Mer information om det kommer sen. Ni måste tuktas litegranna ibland. Ska inte bara fläska ut vad som händer hela tiden.. Det brukar jag vara rätt bra på annars nämligen :) Några få vet ju hur situationen ligger till.

Saknar Ulrika och Angelica här på Pappersvinden. Vill ha dem här, NUUUUUUU! Annars är det liksom inte komplett. Har dessutom inte träffat Angelica på evigheter. Känns inge kul ju.. Hoppas att vi ses snart! Skulle vilja dra ihop gänget och hitta på något skoj/mys/bus.. Vad som helst, bara det är vi: Monica, Ulrika, Angelica och jag.. Järngänget!

Nu snart måste jag åka till DANSA! I Falun och ha dans igen. Trött i fötterna är jag, men jag håller ut, ler och ser trevlig ut ändå jag.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Angelica

Det var jättelänge sen jag träffade dig oxå. Hoppas vi kan träffas snart igen allihopa. Kramar till dig :-)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits